Felhívás lakkozós kihívásra #2

Mikor megírtam az első kihívást, nem is hittem volna, hogy ennyi embernek tetszeni fog! :) Sokan csatlakoztatok és megcsináltátok, aminek nagyon örültem! Minden egyes kihívásos posztra olyan kíváncsisággal és izgalommal kattintottam, mintha éppen valami ajándékot bontogatnék. :) 
A "3 az 1-ben" kihívást kétszer is teljesítettem, persze pont elsőre nem sikerült a legjobban. :D A második alkalommal - amikor is a Nail Club heti témának választotta a kihívást, mégegyszer köszönöm! - már sokkal jobban sikerült mind a húzás, mind a lakkozás. (Az elsőt ITT, a másodikat ITT tudjátok megnézni.)
Már az első kihívásnál kaptam olyan kérdést, hogy tervezek-e a jövőben hasonlót, de akkor még egyáltalán nem gondolkoztam ezen. Aztán ahogy telt-múlt az idő, egy újabb ötlet kezdett körvonalazódni a fejemben. Mostanra konkrét formát öltött, így hát következzen a kettes számú kihívás!


"Lakkozás határok nélkül" kihívás
A "határok nélkül" több mindent takar. Egyrészt ezúttal minden megengedett: kedvünkre választhatunk a lakkok közül, alkalmazhatunk bármilyen segédeszközt és technikát. Másrészt pedig bizony a "Játék határok nélkül" adta az ötletet az elnevezéshez, ugyanis ezúttal a témát a különböző országok fogják nyújtani. De melyikek is? A statisztikákhoz belépve a "Közönség" fülecske alatt megtekinthetjük, hogy mely országokból kattintanak a blogunkra. Ebből a listából kell véletlenszerűen választani egyet, majd készíteni egy olyan manikűrt, mely az adott országhoz illik szerintünk. Mire kell itt gondolni? Lehet a zászló színeivel játszani, lehet az ország jelképeit, jellemzőit, látnivalóit, nevezetességeit megfesteni valamilyen formában, a lényeg, hogy ha valaki ránéz a manikűrre, akkor meg tudja mondani, hogy az melyik országot akarja felidézni. 
Ez tehát egy sokkal szabadabb kihívás és a szeretett lakkjainkat sem kell brutális módon egy kupacba borítanunk! :D Azt viszont nem lehet egyértelműen kijelenteni, hogy könnyebb is, nekem máris sok fejtörést okozott az "országom". 
Remélem a nemzetközi olvasóink is örülni fognak, ha egy, a saját országukat idéző, saját országukhoz illő manikűrt megpillantanak majd egy külföldi blogon! :)
A heti listámból sorsoltam, de nyugodtan írjátok össze a napi és heti listában lévőeket is, hogy minél bővebb legyen, én is beleírtam volna, ha hamarabb észreveszem! :D

Vajon melyik lesz az?


A 4-es, azaz India! Már ötletelek is rajta! :)

Ha kedvet kaptatok hozzá, akkor ne habozzatok, teljesítsétek Ti is a kihívást! :)

14 megjegyzés:

Unknown írta...

Hú, ez nehéz!!:) Ez tényleg kihívás lesz...:D

eszti^^ írta...

Szeretem Indiát, a kultúrát, az embereket, bár nem tudom, hogy én mit fenstenék a körmeimre a helyedben :D
Mindenesetre kiváncsian várom :)

Elíz írta...

:D Inkább csak első olvasásra tűnik annak, nem? :) Lehet mindent használni, így rengeteg a lehetőség! :)

Nóra írta...

úúú de jó! a másikat is meg kéne már csinálnom,a lakkocskák várnak rám :$

Elíz írta...

Nekem is tetszik, nagyon érdekes és szép ország :) Már van is ám ötletem! :)

Elíz írta...

:) Ha ez most jobban bejön, csináld meg először ezt ;)

Réka írta...

Szuper ötlet, egyértelmű, hogy én is beszállok :)

Elíz írta...

Örülök! :) Kíváncsi vagyok melyik ország fog kijönni Neked! :)

E73 bioarcapolas blog írta...


Ó, ez mesés téma, kár hogy nincsen kézügyességem, most igazán sajnálom, eddig nem nagyon zavart :)
Érdekes nekem Indiáról a gazdagság, füszerek, csillogás, sok élénk szín ami eszembe jut.
Szóval itt mehetne a glitter 1000-el, sárga (Lovely baltic sand), narancssárga (Zoya nyári Pixie D.) és bordó (Chanel Malice) és mindezt ferde vagy kacskaringós sávokban felfestve :D
Oké, nem erőltetem :D

Névtelen írta...

szuper ötlet nagyon tetszik ez a kihívás :) lehet ma délután megcsinálom. India nekem is tetszik. csillogós manikűr lenne :) na még gondolkodok rajta. :)

Elíz írta...

Ugyanezek ugrottak be nekem is rögtön, így pedig nagyon sok a lehetőség! :) Olyannyira, hogy lehet kapásból kettőt is csinálok!
Egyébként gyakorolgatni kell, biztos menne! :) Amit leírtál az igazi bollywoodi manikűr lenne! :)

Elíz írta...

Ennek örülök és kíváncsian várom! :)

Manna (mannakörmök) írta...

jajj úgy megcsinálnám, de most sajnos nincs rá időm és még az előzőt is megszeretném majd csinálni. :( :)

Nera írta...

Nem is értem, hogy nem vettem észre eddig ezt a kihívást! Meg fogom csinálni, már meg is van az ország. Nem bírtam magammal és gyorsan kisorsoltam!

Megjegyzés küldése