Szempillaspirál Szerda - Clinique High Impact

Egy régi kedvencemet mutatom most be részletesebben Nektek. A Clinique szerintem egy nagyon jó márka, sajnos azonban elég drága, így én sem használtam még túl sok terméküket. Amiket viszont igen, azt mind szerettem! Ezt a spirált is kedvelem, pontosítva kedveltem, ugyanis már az utolsó "cseppeket" sanyargattam ki belőle a fotó kedvéért.

Clinique High Impact








Natúr

Spirállal

Csomagolás: az összes információ (mennyiség, lejárat, szín, összetevők, stb.) a papírdobozkáján található, ami egyébként nekem nagyon tetszik, szép ez a design. Magán a spirálon így csak a márka és a név olvasható, ezüst betűkkel. A tubus nagyon halványan csillogós, sötét smaragdzöld színben játszik. (A legújabb változatnál már ezüst színű a kupak.)
Szín: fekete.
Illat: alig lehet érezni, nem zavaró.
Mennyiség: 8g.
Ár: 5.600 Ft.
Irritáció: a Clinique ugyebár híres arról, hogy irritációt egyik termékük sem okoz. Ez maximálisan igaz is.
Tartósság: nem potyog vagy morzsolódik és nem is maszatolódik, hacsak valaki nem nagyon könnyezős típus, ugyanis nem vízálló, könnyen lejön már vízzel is.
Használhatóság: könnyen lehet kezelni, bár a duci fej picit elvékonyodhatna a csúcsánál, így a szemzugban lévő pillákat is könnyebben lehetne kifesteni. Kellő mennyiség festék kerül rá, néha még sok is, amit így le kell húzogatni.
Ígéret: dúsít és vastagít.
Valóság: hosszabbít, könnyű viselni, természetes hatást nyújt. De nem igazán dúsít vagy vastagít sajnos. 

Elsősorban azoknak ajánlom ezt a spirált, akiknek nagyon érzékeny a szeme vagy azoknak, akik nagyon könnyű viseletre és természetes hatásra vágynak. Ez a szempillaspirál most nem a drámai, feltűnőbb pillákat kedvelőknek kedvez. Akik azonban kitartanának a kiváló minőség mellett, azok nézzenek szét a Clinique háza táján, mivel több spirált is kínálnak!

Ki próbálta már ezt a spirált? Mit használtok most?

3 megjegyzés:

Gabica írta...

Nekem ez a spirál valahogy nem jön be tesztek alapján. Nekem a Maybellinek a kedvenceim :)

Aviana Rahl írta...

Mivel egy szempillaspiralt 3 honapnal tovabb nem tudok hasznalni sosem veszek dragat. :/

hkorinna írta...

Nekem egyébként nagy kedvencem volt ez a spirál (talán ajándékba kaptam egy vásárláshoz), látványos eredményt tudtam elérni vele, de aztán az ára miatt nem vettem újra. Egyébként spiráloknál tényleg azt látom, hogy ahány teszt, annyi eltérő eredmény. :D

Megjegyzés küldése